Oldenaller Kasteelconcerten

3882 RW Putten
Plan je route

Reserveer hier

De bewoners van Landgoed Oldenaller nodigen je hier weer uit  om de concerten die zullen plaatsvinden in de sfeervolle muziekzaal van het kasteel bij te wonen.

Op zondag 21 april om 15;00 uur Try out Daniel Snaters, piano

De 19-jarige Daniël Snaterse uit Ermelo zit momenteel op de vooropleiding van het Conservatorium van Zwolle, in mei zal hij daar zijn toelatingsexamen doen. Heel graag stellen wij hem in de gelegenheid zijn examen programma met werken Bach, Haydn, Mendelssohn, Czerny, Schumann en Khachaturian voor u te spelen. De toegang is gratis, maar u kunt een vrijwillige bijdrage voor Daniël’s studie achterlaten in het sigarenkistje.

op zondag 26 mei om 15:00 uur  Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet

Op zondag 21 april om 15;00 uur Try out Daniel Snaters, piano

op zondag 26 mei om 15:00 uur  Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet

Het Nieuw Amsterdams Klarinet Kwartet, bestaande uit Sergio Hamerslag, Bart de Kater, Tom Wolffs en Jesse Faber laat zich van zijn meest romantische kant horen in het programma ‘Le Voisin de Chopin’ met werken van Frédéric Chopin en Charles-Valentin Alkan. Frédéric Chopin vergaarde roem als de romanticus met de gouden vingers. Minder bekend is Charles-Valentin Alkan, zijn collega, wiens pianowerken behoren tot de moeilijkste ooit geschreven. Zij waren vrienden én buren in het Parijs van de 19e eeuw. Verwacht een romantisch en virtuoos concert waarbij alle klarinetten uit de kast worden gehaald voor de lyrische klanken van Chopin en de duivels indrukwekkende capriolen van Alkan.

De bijdrage is € 25,00 per persoon, programma, thee in de pauze en een glaasje wijn na afloop inbegrepen. Graag contant betalen aan de tafel bij de entree van het kasteel.

Vanwege het beperkt aantal stoelen graag de rservering per email door te geven aan Marieke van Dantzig :vandantzig@gmail.com.

Parkeren is mogelijk op het parkeerterrein aan de rechterkant van de oprijlaan tegenover het kasteel. Negeer daartoe het inrijverbod aan de ingang van de Oldenallerallee. Als u slecht ter been bent kunt u de auto oprijden tot aan het kasteel en daar parkeren.

o

Wanneer