The Wanderers

3881 BP PUTTEN
Plan je route

naar de website

Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

The Wanderers The Wanderers play Elvis In een uniek, liefdevol en opvallend authentiek klinkend eerbetoon aan ‘The One and Only King’ leggen The Wanderers vóór de pauze vooral de nadruk op Elvis’ Memphis-jaren en de aldaar ‘geboren’ Sun-sessions. In het tweede deel nemen zij je mee op een denderende muzikale treinreis die maar niet ophoudt. Dan komen ook de grote wereldhits aan bod … van gospel tot ballade, van ‘Heartbreak Hotel’ tot ‘Blue Suede Shoes’, van ‘Hound Dog’ tot ‘Jailhouse Rock’.

Het unieke geluid van Johan Struik (contrabas), Marc Burger (drums), Ron ‘Parelvet’ Smith (gitaar), Govert van der Kolm (toetsen) en zanger/gitarist Maarten Teekens is ongeëvenaard. Journalist en Elvis-liefhebber Kees Thies vertelt tussen de muziek door hartverwarmende Elvis-anekdotes, omlijst met bijzondere beelden. Don’t be lonesome tonight en ‘vier’, samen met The Wanderers, het leven van Elvis.