Atelierroute Putten

Kunstkelder (ingang achterzijde gemeentehuis)
Fontanusplein 1
3881 BZ Putten
Plan je route

Naar de website

Leden van Atelierroutiers organiseren dit jaar voor de 26e keer de Atelierroute Putten. Puttense kunstenaars exposeren hun werk, de meesten in hun eigen atelier. Sommige kunstenaars bieden in hun atelier ook plaats aan één of meer gastkunstenaars.  In de ateliers zijn uiteenlopende vormen van beeldende kunst te bewonderen, zoals tekenen, grafiek, schilderen, etsen, beeldhouwen, keramiek, fotografie, aquarel en ruimtelijk werk. Voor het kunstminnend publiek is dit een uitgelezen kans om de kunstenaars in hun dagelijkse werkruimte te bezoeken.

‘Natuur’ is thema voor dit seizoen. In de Kunstkelder van het gemeentehuis van Putten is een verzamelexpositie ingericht met kunstwerken die het thema ‘Natuur’ verbeelden. Op de donderdagavond voorafgaand aan de Atelierroute, donderdag 30 mei om 20.00 uur, vindt met de opening van de themaexpositie het startsein plaats van editie 2024.

Uitgebreide info…

Uitgebreide informatie en een plattegrondje inclusief adresgegevens en openingstijden van de ateliers zijn te zijner tijd te vinden op: www.atelierrouteputten.nl, en in een flyer die onder meer bij VVV Putten verkrijgbaar is.

Wanneer

• Vrijdag 31 mei 2024 13.00 - 17.00 uur