Variërend van een kleine vergaderruimte tot een grote theaterzaal, Stroud verhuurt meerdere modern gefaciliteerde zalen. Ideaal voor presentaties, lezingen, cursussen en trainingen, maar ook kleine congressen.

Naast verschillende zalen heeft Stroud een prachtige theaterzaal de Eik met ruim 300 tribune-stoelen. De Eik is bijzonder geschikt voor een presentatie, lezing of congres. Door de inschuifbare tribune en grote vlakke vloer/podium is de zaal zeer flexibel in te zetten. Van een intiem concert tot een feestelijke bijeenkomst.

De sfeervolle centrale foyer, is dé ontmoetingsplek en biedt talloze mogelijkheden. Zo is de foyer uitermate geschikt voor het organiseren van een informele receptie of beurs met ruimte voor kleine stands/tafelpresentaties.

Er zijn vele mogelijkheden bij Stroud door de diverse zalen met alle moderne (theater)faciliteiten en professionele catering.

Stroud is zeer g…

Stroud is zeer goed bereikbaar door de centrale ligging in Nederland, de goede OV-bereikbaarheid met een bushalte voor de deur en gratis parkeergelegenheid.

De zalen zijn bijzonder goed toegankelijk voor mindervaliden. Er is een mindervaliden toilet aanwezig.

• Ma, di, woe, do, vrijdag vanaf 08:00 geopend,
    Zaterdag en zondag op reservering.